sano-vita-preview-v1

Profitul unei companii este, în mod evident, un indicator pentru succesul acesteia. Mai contează însă şi cum este făcut acest profit! Iar companiile care îşi doresc să aibă succes pe termen lung ştiu acest lucru!

Şi nu vor profit cu orice preţ, ţin la aprecierea consumatorilor lor, la încrederea şi la sănătatea lor. Compania SanoVita se bazează, de la bun început, tocmai pe aceste principii. Şi, până la urmă, acesta este secretul succesului companiei dedicate unui stil de viaţă sănătos – SanoVita. De la fulgi de cereale, musli, seminţe şi fructe uscate, făinuri, miere, lapte vegetal, soia şi produse din soia, Sani Vita acoperă toată gama de produse alimentare vegetariene. Este unul dintre cei mai mari jucători din piaţa autohtonă a produselor vegetariene, şi s-a lansat la Vâlcea, în 1995.  Se ştie că obiceiurile alimentare sunt responsabile în mare măsură de starea sănătăţii noastre. Preluând ca motto îndemnul părintelui medicinei, Hipocrate, Hrana să fie leacul tău, SanoVita a considerat o onoare, dar şi o datorie, să poată oferi pieţii româneşti produse care să determine formarea unui stil de viaţă echilibrat, prin consolidarea obiceiurilor alimentare bune, contribuind astfel la îmbunătăţirea stării de sănătate a celor care ştiu că nu trebuie să se lase ispitiţi de junk food. O altă categorie de produse remarcabile ale brandului SanoVita o reprezintă seminţele, de floarea-soarelui, de dovleac, de susan etc. Chiar dacă par uscate şi lipsite de viaţă, seminţele sunt vii şi reprezintă un nesecat izvor de sănătate. Atunci când sunt plasate în condiţii propice şi încep să germineze, în ele au loc nenumărate procese biochimice, ca într-o adevărată uzină. În doar câteva ore sau câteva zile, iau naştere nenumărate substanţe noi, extrem de valoroase, atât prin aportul lor nutritiv, cât şi prin capacitatea acestora de a contracara cele mai felurite boli sau insuficienţe organice. Cunoscută mai ales ca producatorare de Musli Clasic, SanoVita a pus pe piaţă peste 150 de produse, dintre care pot fi amintite: musli, fulgi de cereale sub diferite forme şi combinaţii, fructe uscate şi confiate, băutură din soia, texturate din soia, zahăr brut din trestie, seminţe. O bună parte dintre produse pot fi catalogate bio. Cu peste 100 de angajaţi, o echipă dinamică la conducere şi importante investiţii în desfăşurare, SanoVita îşi urmăreşte obiectivul de a fi un producător important pe piaţa alimentelor sănătoase, contribuind astfel la îmbunătăţirea stării de sănătate a populaţiei.Cerealele sunt un mic dejun la îndemână oricui, fiind o soluţie excelenţă de pregătire a mesei într-un mod rapid şi uşor, reducând foarte mult din timpul de preparare. Cerealele sunt bogate în substanţe nutritive şi sunt o modalitate ideală de a începe ziua, furnizând organismului substanţe nutritive şi energie pentru activităţile zilnice (15% – 20% din necesarul zilnic de energie). Consumând 30 gr de cereale, ne asigurăm 8 ml de fier. Cerealele sunt îmbogăţite cu vitamine, calciu şi fier, au un conţinut redus de grăsimi şi sunt bogate în fibre. Obţinute din porumb, grâu, orez, orz sau ovăz, cerealele pentru micul dejun sunt una dintre cele mai importante surse de vitamine şi substanţe nutritive fiind foarte gustoase. Cerealele variază în sortimente şi arome, astfel că acestea se potrivesc diferitelor gusturi şi oricine poate să fie creativ cu propria farfurie.