Odată cu decretarea stării de alertă pe teritoriul ţării noastre, programul de lucru cu publicul al instituţiei revine la cel stabilit înainte de starea de urgenţă. Astfel, Centrul de Informare pentru Cetăţeni de la sediul Primăriei Mediaş va avea următorul program:

Luni, Miercuri, Joi: 8:00 – 16:00
Marţi: 8:00 – 18:00
Vineri: 8:00 – 13:00

Ghişeele Direcţiei Fiscale Locale vor fi deschise publicului după următorul program:
Luni, Miercuri, Joi: 8:00 – 16:30
Marţi: 8:00 – 18:00
Vineri: 8:00 – 12:30

De asemenea, programul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor va fi următorul:

Starea Civilă: primire / eliberare documente
Luni, Marţi, Miercuri, Joi, Vineri: 08:30 – 13:00

Evidenţa persoanei:
1. Primire documente:
Luni, Marţi, Miercuri, Joi, Vineri: 08:00 – 13:00
2.Eliberare documente:
Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 13:00 – 16:30
Marţi: 13:00 – 18:30

Toţi cetăţenii care se vor afla la sediul Primăriei Mediaş vor avea obligaţia de a purta mască şi de a fi monitorizaţi termic la intrarea în instituţie, nefiindu-le permis accesul dacă temperatura depăşeşte 37,3 grade. De asemenea, aceştia trebuie să se dezinfecteze folosind dozatoarele instalate la sediul municipalităţii, dar şi să respecte regulile de igienă personală şi de distanţare socială, de minim 2 metri. Tot pentru siguranţa cetăţenilor şi a angajaţilor, nu va fi permisă intrarea în incinta Primăriei a mai mult de 10 persoane simultan, iar spaţiile vor fi igienizate periodic. Pentru a micşora riscul de îmbolnăvire, se recomandă în continuare tuturor medieşenilor să apeleze la mijloacele online de comunicare în relaţia cu municipalitatea: adresa de mail primaria@primariamedias.ro; fax 0269/841198; site-ul www.primarimedias.ro.