Home » Archive for "LOCURI DE MUNCĂ"

Veste proastă! JLG își va închide fabrica din Mediaș

JLG a înaintat Uniunii planuri pentru închiderea unității sale de producție din Mediaș, România. Planurile inițiale prevăd încetarea producției până la sfârșitul lunii iunie 2021. Karel Huijser, directorul general JLG în Europa, Africa și Orientul Mijlociu, a declarat: „În efortul de a optimiza și alinia mai bine operațiunile pentru a sprijini clienții noștri și a permite o creștere durabilă, JLG a efectuat o evaluare a amprentei sale globale de producție și a luat decizia de a închide unitatea de producție a companiei sale din Mediaș, România. Această mișcare urmează unor investiții semnificative pe care le-am făcut recent într-o nouă facilitate de producție pentru Power Towers și un centru JLG Customer Innovation în Regatul Unit, plus un centru de servicii JLG de ultimă generație în Stockholm, Suedia. Rămânem angajați pentru clienții noștri din regiune, iar producția va fi redistribuită la alte facilități JLG la nivel global”. Fabrica românească produce nacele și platforme pentru lucru la înălțime, de dimensiuni medii, ale JLG, începând cu 2012. În 2017, aceasta a preluat producția de nacele cu braț articulat, platforme mari și stivuitoare de la uzina Maasmechelen din Belgia, când s-a redus producția sa în 2017.

Sursa: Vertikal.net

 

172 de remorci şi semiremorci vor fi produse la Mediaş. Valoarea contractului se ridică la 24 milioane lei!

Ministerul Apărării Naţionale (MApN) anunţă semnarea primului contract subsecvent pentru achiziţia a 172 de remorci şi semiremorci pentru dotarea Armatei României. Contractul în valoare de peste 24 de milioane de lei fără TVA se va derula pe o durată de patru ani. Potrivit MApN, vineri, la sediul Departamentului pentru armamente a fost semnat contractul subsecvent nr. 1 la acordul-cadru nr. 14/1/CFA-C/2 decembrie 2019, cu operatorul economic S.C. Automecanica Mediaş S.R.L., care prevede achiziţia a 172 de remorci şi semiremorci (în diverse configuraţii). Produsele fac parte din lotul nr. 2 şi sunt achiziţionate în cadrul programului „Platforme de transport auto multifuncţionale – pe roţi”. Contractul subsecvent nr. 1, în valoare de 24.450.442,84 lei fără TVA, se va derula pe o durată de patru ani, produsele livrate urmând să fie realizate în facilităţi integrate în industria de profil din România. Acestea vor intra în dotarea tuturor categoriilor de forţe ale Armatei României. Remorcile şi semiremorcile pe roţi vor fi produse de S.C. Automecanica Mediaş S.R.L., cu implicarea mai multor operatori economici români, ceea ce va conduce la dezvoltarea pe orizontală a industriei naţionale. Astfel, vor fi create condiţiile pentru executarea în ţară a mentenanţei de nivel complex şi pentru asigurarea suportului logistic integrat pe toată durata de viaţă a echipamentelor, arată MApN.

 

Primăria Orașului Dumbrăveni, organizează concurs pentru ocuparea postului de muncitor necalificat

Primăria Orașului Dumbrăveni, organizează concurs pentru ocuparea postului contractual vacant de muncitor necalificat în cadrul Serviciului public de administrare a domeniului public și privat al Orașului. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
– studii: învățământ obligatoriu 10 clase/ învățământ școală generală/școala profesională/liceu;
– vechime: nu este necesară vechime în specialitatea studiilor.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 10 februarie 2020, termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 18 februarie 2020, ora 10:00 – proba scrisă;
– 20 februarie 2020, ora 10:00 – proba practică;
– 20 februarie 2020, ora 14:00 – proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului. Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea. Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Dumbrăveni, din str. M. Eminescu, nr. 6, Județul Sibiu, telefon 0269/865.326.

 

Concurs pentru ocuparea funcţiei de inspector de specialitate debutant la DMCSTT Mediaş

Direcţia Municipală pentru Cultură, Sport, Turism şi Tineret Mediaş, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuţie vacante, de inspector de specialitate debutant la Compartimentul Comunicare și Relații Publice. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
a) studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență intr-unui din domeniile: comunicare și relații publice, jurnalism, științe administrative sau drept,
b) abilități de comunicare scris și verbal;
c) cunoașterea limbii engleze vorbit și scris – nivel avansat;
d) aptitudini de utilizare și operare PC:
e) corectitudine, disciplină, disponibilitate, atenție, rigurozitate, capacitatea de a lucra independent, simțul răspunderii, abilități de comunicare, capacitatea de organizare a muncii;
f) studiile de master în specialitate constituie avantaj.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 03 februarie 2020, ora 11.00, proba scrisă;
– 07 februarie 2020, ora 11.00, proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului. Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea. Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Municipală pentru Cultură, Sport, Turism şi Tineret Mediaş, cu sediului Mediaş, Piaţa Corneliu Coposu nr. 3, județul Sibiu, telefon 0269/803882.

 

Concurs pentru ocuparea funcției de administrator financiar la Liceul Tehnologic „Automecanica” din Mediaș

Liceul Tehnologic „Automecanica” din Mediaș, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, vacante de administrator financiar. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
-nivelul studiilor – studii superioare economice de specialitate;
-vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 3 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 30 ianuarie 2020, ora 10:00: proba scrisă;
– 31 ianuarie 2020, ora 09:00: proba practică;
– 31 ianuarie 2020, ora 11:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului. Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Liceului Tehnologic „Automecanica” din Mediaș, Str. Brateiului nr. 6, județul Sibiu, telefon: 0269/844.177, între orele 08.00 – 14.00 

 

Curs de specializare de inspector/referent resurse umane aflat la a VI-a sesiune de organizare în Mediaș

CIS Improve vă invită la cursul de specializare de Inspector/Referent Resurse Umane aflat la a VI-a sesiune de organizare în Mediaș. Certificatul de absolvire obținut la finalizarea cursului, după etapa de evaluare finală, este recunoscut de Ministerul Muncii și Justiției Sociale și de Ministerul Educației Naționale, putând fi utilizat atât în țară, cât și în străinătate. Inspectorul Resurse Umane / Referentul Resurse Umane se ocupă în principal cu întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului, organizarea recrutării și selecției personalului, întocmirea și gestionarea contractelor individuale de muncă ale personalului angajat, întocmirea dosarului de pensionare, întocmirea statului de plată pentru personalul încadrat, întocmirea și depunerea declarațiilor privind contribuțiile la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale, asigurărilor de șomaj și pentru asigurările de sănătate, oferirea informațiilor privind problemele de personal, precum și administrarea bazei de date de evidență a personalului REVISAL. Cursul este organizat în 2 module, incluzând 64 de ore de formare, în perioada ianuarie – februarie 2020, astfel:
Modul I: 30 ianuarie – 1 februarie 2020
Modul II: 13 februarie – 15 februarie 2020
Examen: 17 februarie 2020
Taxa de participare: 645 lei
Înscrie-te acum și prinde un loc în sesiunea din ianuarie – februarie 2020! Data limită de înscriere: 20 ianuarie 2020. Detalii și înscrieri: Vlăduț Marius-Viorel, telefon 0773348618 sau pe e-mail: cursiru@cisimprove.ro.

 

Colegiul „Școala Națională de Gaz“, Mediaș organizează concurs pentru ocuparea posturile de îngrijitoare curățenie și paznic

Colegiul „Școala Națională de Gaz“, Mediaș, cu sediul în Mediaș, Str. Metanului nr. 1, județul Sibiu, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante:
-1 post îngrijitoare curățenie;
-1 post paznic,
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
– pentru postul de îngrijitoare curățenie:
școala profesională sau liceu;
experiența în domeniul constituie un avantaj;
spirit de inițiativă, comunicare, lucru în echipă.
– pentru postul de paznic:
studii medii;
atestat pentru executarea activităților de pază a obiectivelor, bunurilor și valorilor;
experiența în domeniu constituie un avantaj;
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 15 ianuarie 2020, ora 14.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 17 ianuarie 2020, ora 09.00: proba scrisă;
– 17 ianuarie 2020, ora 12.00: proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului. Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea. Relații suplimentare se pot obține la Colegiul „Școala Națională de Gaz“, Mediaș, cu sediul în Mediaș, Str. Metanului nr. 1, județul Sibiu, telefon 0269845876.

 

Concurs la Direcţia de Administrare a Domeniului Public Mediaş pentru postul vacant de muncitor

Direcţia de Administrare a Domeniului Public Mediaş, Judeţul Sibiu organizează concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuţie vacante, de muncitor. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt: absolvent studii generale.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 06 noiembrie 2019, ora 12:00: termen limită de depunere a dosarelor;
– 12 noiembrie 2019, ora 10.00: proba practică;
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului. Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea. Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcția de Administrare a Domeniului Public, Mediaș, cu sediul în Aleea Comandor Dimitrie Moraru nr. 13, județul Sibiu, telefon 0269/803.874, de luni până vineri între orele 08:00-15:00.

 

Bursa locurilor de muncă pentru absolvenți, vineri, 18 octombrie 2019 la Mediaş

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Sibiu organizează vineri, 18 octombrie 2019, „Bursa Locurilor de Muncă pentru Absolvenţi” în Sibiu (la Sala Redal Events, str. I. Sebastian Bach nr.4, Cartier Lazaret) şi Mediaş (la Casa Schuller, Piaţa Regele Ferdinand I, nr. 25), începând cu ora 9:00. Obiectivul principal al acestui eveniment îl constituie creşterea gradului de ocupare pentru absolvenţi, nefiind excluse alte categorii de persoane aflate în căutarea unui loc de muncă prin întâlnirea directă a cererii cu oferta de locuri de muncă, în condiţiile unei concurenţe loiale şi transparente, care să permită realizarea unui echilibru între acestea în timpul cel mai scurt. Agenţii economici care vor participa la „Bursa locurilor de muncă pentru absolvenţi” vor avea prilejul să-şi recruteze personalul direct, fără intermediari, în funcţie de cerinţele concrete ale locului de muncă pe care îl oferă. Participarea, atât a reprezentanţilor agenţilor economici cât şi a persoanelor în căutarea unui loc de muncă, este gratuită. În cadrul acţiunilor întreprinse de AJOFM Sibiu în vederea identificării locurilor de muncă vacante au fost trimise invitaţii unui număr de 150 de agenţi economici din judeţ. Până la această dată 33 de angajatori au confirmat participarea la bursă, (16 la Sibiu şi 17 la Mediaş) punând la dispoziţie 345 locuri de muncă vacante (240 de posturi la Sibiu şi 105 la Mediaş). Cele mai multe locuri de muncă şi anume 317 posturi (216 la Sibiu, 101 la Mediaş) sunt pentru persoanele fără studii sau cu o pregătire medie: asistent relaţii publice şi comunicare, cameristă, controlor calitate, electrician în construcţii, lăcătuş mecanic, lucrător comercial, manipulant mărfuri, montator subansamble, muncitor necalificat, operator calitate flux, şofer, sudor, zidar, zugrav şi altele, oferta fiind completată şi de locuri de muncă pentru persoanele cu studii superioare: economist, inginer de sistem în informatică, inginer tricotaje, medic stomatolog etc. Datele sunt preliminare, urmând ca până la data desfăşurării bursei numărul agenţilor economici participanţi şi al locurilor de muncă să crească. În acest sens, angajatorii care doresc să participe la bursă pot să contacteze Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Sibiu, str. Morilor nr. 51 A, tel. 0269- 210882 sau Agenţia Locala pentru Ocuparea Forţei de Muncă Mediaş, Aleea Comandor Dimitrie Moraru, nr.3, tel. 0269 – 843731.

 

Direcţia de Administrare a Domeniului Public Mediaş, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de muncitor

Direcţia de Administrare a Domeniului Public Mediaş, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuţie vacante, de muncitor. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt: absolvent studii generale, cunoștințe practice de întreținere și reparații.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 22 octombrie 2019, ora 12:00: termen limită de depunere a dosarelor;
– 31 octombrie 2018, ora 10:00: proba practică.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului. Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea. Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcția de Administrare a Domeniului Public, Mediaș, cu sediul în Aleea Comandor Dimitrie Moraru nr. 13, județul Sibiu, telefon 0269/803.874, de luni până vineri între orele 08:00-15:00.

 

Concurs de recrutare pentru ocuparea funcției de secretar la Şcoala Gimnazială „George Popa” din Mediaş

Şcoala Gimnazială „George Popa” din Mediaş, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante de secretar. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
– nivelul studiilor: studii medii liceale cu diplomă de bacalaureat;
– vechime în domeniu – 5 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 21 octombrie 2019: termenul limită de depunere a dosarelor;
– 28 octombrie 2019, ora 09.00, proba scrisă;
– 28 octombrie 2019, ora 13.00, proba practică;
– 28 octombrie 2019, ora 15.00, proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului. Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Şcolii Gimnaziale „George Popa” din Mediaş, str. Avram Iancu nr. 42, judeţul Sibiu, telefon 0269/845.967.

 

CIS Improve organizează curs inspector resurse umane specializare ANC la Mediaș

CIS Improve vă invită la cursul de specializare de Inspector/Referent Resurse Umane aflat la a V-a sesiune de organizare în Mediaș. Certificatul de absolvire obținut la finalizarea cursului, după etapa de evaluare finală, este recunoscut de Ministerul Muncii și Justiției Sociale și de Ministerul Educației Naționale, putând fi utilizat atât în țară, cât și în străinătate. Inspectorul Resurse Umane / Referentul Resurse Umane se ocupă în principal cu întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului, organizarea recrutării și selecției personalului, întocmirea și gestionarea contractelor individuale de muncă ale personalului angajat, întocmirea dosarului de pensionare, întocmirea statului de plată pentru personalul încadrat, întocmirea și depunerea declarațiilor privind contribuțiile la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale, asigurărilor de șomaj și pentru asigurările de sănătate, oferirea informațiilor privind problemele de personal, precum și administrarea bazei de date de evidența a personalului REVISAL. Cursul este organizat în 2 module, incluzând 64 de ore de formare, în perioada octombrie-noiembrie 2019.
Taxa de participare:
645 lei – achitabil în 3 rate 
580.50 lei – plata integrală (discount de 10% din 645 lei)
Detalii și înscrieri:  Vlăduț Marius-Viorel – 0773 348 618 sau e-mail: contact@cisimprove.ro
Înscrie-te acum și prinde un loc în sesiunea de toamnă 2019! Alege CIS Improve dacă îţi doreşti să faci o schimbare de calitate în viaţa şi cariera ta cu cel mai potrivit partener!