Peste 3000 de persoane au vizitat standul destinației turistice județul Sibiu, organizat de Consiliul Județean Sibiu şi de Primăria Municipiului Sibiu, la Târgul de Turism al României din București în perioada 16-19 februarie 2017. Din echipa sibiană au făcut parte Asociația Județeană de Turism Sibiu, Muzeul ASTRA, Centrul de Informare Turistică Avrig, Fundaţia Biserici Fortificate şi operatori turistici. Motivațiile de călătorie ale românilor variază de la căutarea tihnei în zonele rurale, la activități în natură şi sejururi culturale. Marea majoritate a vizitatorilor cunosc județul Sibiu și l-au vizitat cel puțin o dată, manifestându-și dorința de a reveni pentru a descoperi locuri noi şi a încerca alte experiențe. Gastronomia devine noul magnet turistic al județului Sibiu: atât turişti individuali, cât şi specialiști solicită recomandări de pensiuni şi restaurante cu meniuri locale, programe şi evenimente culinare. Titlul de Regiune Gastronomică Europeană 2019 a fost promovat în cadrul târgului prin gusturi locale — produsele „Din Hârtibaciu, cu drag” şi miere de pe plaiurile Mărginimii Sibiului şi din Colinele Transilvaniei, ca simboluri ale biodiversității județului. Aproximativ 30% dintre vizitatori au fost familii cu copii în căutare de oferte de agrement. Aceștia au apreciat programul „Școala din satul tradițional” a Muzeului ASTRA, ofertele parcurilor de aventură şi a centrelor de echitaţie din întregul judeţ. Traseele de bicicletă şi de drumeţie sunt din ce în ce mai căutate, vizitatorii apreciind hărţile şi broşurile ce le permit să descopere în ritm domol regiunea. Interesul pentru activități în natură este mare, atât pentru iubitorii muntelui, cât şi pentru cei care vor să descopere Mărginimea Sibiului sau ţinutul bisericilor fortificate. Municipiul Sibiu atrage în continuare atenția cu agenda sa de evenimente, vizitatorii fiind interesați de oferte de cazare de bună calitate, de restaurante cu specific local, dar şi de excursii în împrejurimi. Stațiunile balneare Ocna Sibiului şi Bazna sunt căutate de persoanele vârstnice pentru oferte de tratament. Pentru a atrage noi categorii de turiști, operatorii turistici au venit cu oferte complementare, precum evenimente gastronomice, circuite pe bicicletă sau sejururi ce îmbină descoperirea Mediașului cultural cu oferta stațiunii Bazna. Vizitatorii standului au fost, de asemenea, interesați de ofertele de Paști și de pachetele operatorilor turistici. Agențiile și ghizii de turism au solicitat informații despre structuri de cazare de capacitate mare, oferte de agrement și experiențe gastronomice. Sunt în căutare de noi experiențe turistice pentru circuitele organizate şi ar aprecia un zbor direct București-Sibiu. În următoarea perioadă, destinaţia turistică Sibiu va fi promovată la ITB Berlin (8-12 martie) și la Salonul bicicletei din București (1-2 aprilie).