Serviciul de optimizare SEO s-a dovedit a fi printre investitiile cele mai populare din 2018 pana in prezent, deoarece proprietarii de magazine au inteles nevoia acestui serviciu destul de rapid. Avand in vedere ca din ce in ce mai multe magazine folosesc fie pagini ale diferitelor retele de socializare, fie pagini personale, un serviciu de optimizare SEO este tot ce are nevoie un business pentru a se clasa printre primele cautari online.

SEO este mult mai mult decat trafic. Implementarea unor actiuni SEO bune ne va ajuta la optimizarea ratei de conversie a site-ului. Pentru aceasta, trebuie sa optimizam toate elementele site-ului nostru web care au legatura cu vanzarea sau conversia, cum ar fi palnia de vanzari, paginile accesate de utilizatorii care efectueaza conversii si fisierele de produse si servicii. Trebuie sa detectam care sunt cuvintele cheie utilizate de utilizatorii care fac o achizitie pe site-ul nostru si sa ne concentram eforturile pentru a atrage mai mult trafic care se converteste pe site-ul nostru. Pe de alta parte, nu vom obtine beneficiile maxime de la SEO daca aducem trafic pe web, dar nu crestem vanzarile sau conversiile. Prin urmare, este esential sa optimizam palnia de vanzari pentru a detecta erori tehnice, pasi inutili, formulare de achizitie care solicita prea multe informatii sau pur si simplu informatii pe care utilizatorul nu le intelege, ceea ce ne ingreuneaza procseul de a avea un volum de conversie mai mari. Exista multe instrumente care permit sa monitorizam ce fac utilizatorii pe site-ul nostru web, pentru a detecta erori sau procese care ingreuneaza achizitionarea utilizatorilor.

Alte avantaje ale SEO sunt oferite de posibilitatea de a pozitiona site-ul nostru web 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Acest lucru nu se intampla cu campaniile din Google Ads unde, atunci cand ramanem fara buget sau oprim campaniile, nu vom mai aparea in rezultatele cautarii.

SEO este o investitie care ne va oferi rezultate pe o perioada lunga de timp. Odata ce site-ul este optimizat, daca incarcam continut de calitate periodic si monitorizam pentru a verifica daca totul este corect, nu va fi nimeni care sa ne faca sa ne incadram la pozitiile de top.

Google nu va pune niciun continut mai intai. Prin urmare, trebuie sa cream continut bun care sa le placa atat utilizatorilor, cat si motoarelor de cautare si care sa nu se gaseasca duplicate pe niciun alt site web. Pentru aceasta, vom recurge la scrierea de continut SEO, care consta in optimizarea textului web, inclusiv principalele cuvinte cheie din site-uri relevante, cum ar fi titlurile, meta tagul, primele paragrafe ale web si in imagini. Totusi, vom tine cont intotdeauna ca utilizatorul este cel care este directionat catre continutul nostru si pe acesta trebuie sa il multumim mai intai, cu texte clare care ofera informatii relevante pentru el.

O agentie marketing online poate pune in prin plan ideile unei firme online, iar preturile pentru aceste servicii sunt pe cat se poate de avantajoase, deoarece pachetele cu servicii SEO sunt gandite pentru a fi avantajoase pentru toti!