Antreprenoriatul pare să fie noul job pe care și-l aleg majoritatea oamenilor care vor să își asigure un trai profitabil și confortabil. Domeniul HoReCa oferă foarte multe oportunități, deoarece vor exista dintotdeauna clienți dispuși să plătească pentru o cină la un restaurant de lux, pentru un sejur la un hotel de 5 stele sau pentru un cocktail aromat la un pub cu renume. Dacă vrei să optezi și tu pentru demararea unui business pe această nișă, ar trebui să știi concret ce presupune deschiderea unei afaceri HoReCa. Nu este totul floare la ureche și există câteva riscuri care ți-ar putea compromite cu totul afacerea. Îți oferim în acest articol informații esențiale despre deschiderea unui restaurant, care te vor ajuta să gestionezi acest tip de business. De aproape 20 de ani dezvoltă cu pasiune și integritate soluții software eficiente și durabile pentru afacerile clienților. Începând de la înființare, compania Expressoft Technology și-a extins constant atât portofoliul de soluții, cât și pe cel de clienți, ajungând să deservească o gamă largă de companii, de la hoteluri, restaurante, cantine, cafenele, baruri, cluburi, patiserii, cofetarii și firme de catering, până la magazine cu diverse formate și nișe, saloane de înfrumusețare, centre spa sau săli de fitness. Odată cu dezvoltarea și perfecționarea continuă a soluțiilor software adaptate la specificul și nevoile clienților din diverse domenii, compania a pus la dispoziția utilizatorilor expressoft un sistem de suport tehnic 24/7 la orice oră, șapte zile pe săptămână, astfel încât orice problemă să poată fi soluționată imediat de specialiștii săi, prin acces online la distanță. De asemenea, clienții au beneficiat de gestiune stocuri, marcaj mobil, verificări, analize, asistență post-instalare, sesiuni dedicate de training specializat și programe personalizate. Alături de soluția software, oferă și echipamentele hardware necesare: POS restaurant, case de marcat, cititoare de coduri de bare, cântare, monitoare toouchscreen, imprimante fiscale, imprimante termice și imprimante de etichete dar și consumabile pentru acestea: role termice, role autocopiative, role offset sau role de etichete. Orientarea cumpărătorilor către mediul online se resimte și în acest domeniu de activitate, majoritatea clienților luând decizia de a cumpăra după ce caută informații despre companie și despre produse pe site. Acest comportament reprezintă un avantaj deoarece clienții și potențialii clienți au oportunitatea să vizualizeze informații complete despre produsele companiei în orice moment al zilei fără costuri suplimentare. Totodată, site-ul susține vânzările online pentru comenzile venite de la clienți din România și din afara țării. Datorită oportunităților diverse oferite de acest instrument de vânzare și promovare, se acordă o mare importanță aspectului și calității informațiilor și în permanență îmbunătățesc și analizează conținutul afișat. Strategia de marketing trebuie să se integreze cu cea de vânzări, așadar pe lângă planul anual, stabilesc săptămânal un plan de acțiune comun astfel încât vânzările să intervină concomitent în zonele în care marketingul acționează, dar și invers. Dezvoltatorii au nevoie ca interfața aplicației să urmărească un anumit tipar, să fie interactivă și ușor de folosit, așa cum operatorul și-o dorește, iar pentru asta departamentul de marketing a colaborat îndeaproape cu departamentul de dezvoltare. În noiembrie 2012 au lansat noile soluții software expressoft și totodată au prezentat noul brand sub care se face cunoscută compania. A fost un eveniment unde au participat aproximativ 350 de persoane, iar timp de două ore participanții au fost captivați de soluțiile prezentate. Soluțiile software au caracteristici scalabile, reduc considerabil costurile de operare, susțin atât desfășurarea activității într-un mod integrat și rapid cât și creșterea vânzărilor. În plus, îți oferă informații accesibile din orice parte a lumii, în timp real, cu privire la derularea operațiunilor fiecărei afaceri.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018.