Într-un moment în care comportamentul de cumpărare și prioritățile clienților s-au schimbat considerabil, principala preocupare a antreprenorilor este să își susțină business-ul și în același timp să își protejeze angajații, clienții și partenerii. În momentul de față, interesul companiilor pentru a începe activitatea comercială în online este în creștere. În luna aprilie, pe platforma Gomag au fost activate peste 150 de magazine noi, un procent semnificativ reprezentând afaceri locale care aveau deja activitate afaceri offline. Gomag este o platformă ce oferă partenerilor tot ceea ce au nevoie pentru a vinde online, astfel încât să ofere o experiență cât mai plăcută tuturor clienților și pune la dispoziție o serie de teme pentru ca fiecare partener să își poată personaliza aspectul magazinului așa cum dorește. Gomag este o platformă e-commerce românească, fondată de antreprenorii Cosmin Dărăban și Aurelian Motica. Platforma găzduiește peste 1.300 de magazine online, cărora le oferă servicii pe baza unui abonament lunar ce pornește de la 1 euro pe zi, pentru afacerile aflate la început de drum, și pachete personalizate pentru business-urile cu volume mari de vânzări. Platforma integrează programul Partener Gomag, prin care clienții primesc suport în relația cu furnizorii de servicii online (marketing, design, consultanță, hosting etc).