Pandemia de coronavirus îi determină pe oameni să rămână în casă pentru mult timp, ceea ce creşte riscul sedentarismului. Acesta la rândul său poate genera alte probleme medicale, pe care specialiştii le-au luat în calcul. Frica de coronavirus îndeamnă la izolare, dar asta nu înseamnă şi lipsă de mişcare. Este o idee pe care au întărit-o mai mulţi oficiali de rang înalt, dar şi sportivi sau antrenori. Mişcarea, sportul declanşează o serie de procese chimice în organism care asigură o stare de bună dispoziţie, un somn mai odihnitor, reduce stresul şi anxietatea şi consolidează memoria şi funcţiile cognitive. Chiar dacă nu mai putem merge la o sală de sport, putem exersa şi acasă. Este recomandat exerciţii zilnice de 30 de minute. Timpul poate fi împărţit şi în mai multe etape: 10 minute dimineaţa, alte 10 minute după-amiaza, iar restul seara. Dacă aceste exerciţii devin rutină, veţi vedea că activitatea cotidiană va fi mai bine structurată. Dar există şi alte căi de a face mişcare atunci când suntem obligaţi să rămânem la domiciliu. De pildă, urcând şi coborând scări, de mai multe ori pe zi, boxând, sărind, făcând gimnastică sau dansând în faţa oglinzii. De asemenea, este foarte importantă hidratarea în urma acestor activități, iar conținutul bogat în minerale al apei Stânceni este perfect pentru buna funcționare a organismului.