Operatorul Regional Apa Târnavei Mari dispune o serie de măsuri speciale legate de activitatea cu publicul, ținând cont de recomandările stabilite la nivel național din necesitatea de a asigura măsuri pentru prevenirea şi combaterea contaminării cu COVID 19. Începând de luni, 23 martie 2020, se suspendă activitatea de relații clienți de la sediul central din Mediaș, accesul publicului în sediul companiei fiind complet restricționat. Excepție fac doar clienții care doresc să intre la Casierie, accesul acestora fiind permis doar pe rând; practic atunci când o persoană pleacă de la ghișeu se va permite accesul altei persoane spre casierie.

Pentru plata facturilor

– Pe modelul casieriei de la sediul central din Mediaș, rămân deschise și casieriile de la sediile companiei din Agnita și Dumbrăveni, accesul publicului fiind limitat. Clienții pot folosi în continuare serviciile casieriei de la parterul Primăriei Municipiului Mediaș. De asemenea, facturile se pot achita prin intermediul operatorilor Paypoint. Recomandăm tuturor clienților utilizarea plății cu cardul, în măsura în care e posibil.
– Oferim posibilitatea achitării facturilor noastre prin transfer bancar în oricare dintre cele 7 conturi deschise la diverse Bănci comerciale, detaliate pe factură; de asemenea, debit direct la BCR, CEC, Raiffeisen Bank și posibilitatea de plată la teminalele de tip Paypoint. Analizăm și varianta introducerii unui modul de plată online, dar în acest moment nu putem avansa un termen concret.

Citire contoare și transmitere index

– Societatea Apa Târnavei Mari nu va efectua în luna martie citiri de index la domiciliul clienților. Vom face citiri doar în locurile în care accesul la contor este în spațiu deschis și unde interacțiunea cu clientul este limitată.
– Societatea Apa Târnavei Mari le reamintește clienților că pot transmite autocitirea indexului de pe contorul de apă, atât telefonic, cât și pe e-mail:
Mediaș:
Relații Clienți, tel.: 0269 / 845919, 0269 / 830828, 0269 / 831084
E-mail transmitere citiri / formulare: relatii.clienti@apatarnavei.ro
Transmitere autocitire site: http://apatarnavei.ro/citire-index/
Dumbrăveni:
Relații Clienți, tel: 0269 / 865110
E-mail transmitere citiri / formulare: dumbrăveni@apatarnavei.ro
Transmitere autocitire site: http://apatarnavei.ro/citire-index/
Agnita:
Relații Clienți, tel: 0269 / 513085
E-mail transmitere citiri / formulare: agnita@apatarnavei.ro
Transmitere autocitire site: http://apatarnavei.ro/citire-index/
– Pentru clienții din Mediaș care vor dori să ne transmită indexul telefonic, programul de preluare a datelor este flexibilizat până în data de 27 martie: de luni până joi, între orele 08.00 – 18.00 și vineri, între orele 08.00 – 16.00, la numerele de telefon: 0269 / 845919, 0269 / 830828, 0269 / 831084. În zilele de 30 și 31 martie, citirile telefonice se preiau în programul normal, 08.00 – 15.00.
– Pentru locurile de consum în care nu vom avea citiri, pentru luna martie vom factura o medie a consumurilor anterioare. Pentru încheierea contractelor de furnizare servicii și eliberare avize
– Se poate solicita încheierea de contracte de furnizare apelând la mijloace de comunicare electronice. Pentru informații legate de documentele necesare și modalitatea de transmitere se pot obține relații la numerele de telefon: 0269 / 845919, 0269 / 830828, 0269 / 831084.
– Documentațiile necesare pentru emiterea de avize tehnice de specialitate se vor trimite exclusiv pe e-mail, la adresa: relatii.clienti@apatarnavei.ro . Pe site-ul companiei, la secțiunea Informații clienți / Formulare tipizate, http://apatarnavei.ro/formulare-tipizate/ se regăsesc o serie de formulare tipizate, care pot fi descărcate și completate, pentru transmiterea ulterioară a solicitărilor prin intermediul poștei electronice. Avizele vor fi eliberate în format electronic, după achitarea taxelor prin transfer bancar. Formatul original al avizului va putea fi ridicat de la Compartimentul Relații clienți, după reluarea activității. Pentru informații suplimentare apelați
numerele de telefon: 0269 / 845919, 0269 / 830828, 0269 / 831084, de unde vi se va face legătura spre compartimentele de specialitate.

Pentru transmiterea de petiții, comenzi servicii, solicitări

– Pe site-ul companiei, la secțiunea Informații clienți / Formulare tipizate, http://apatarnavei.ro/formulare-tipizate/ se regăsesc o serie de formulare tipizate, care pot fi descărcate și completate de clienți și potențiali clienți, pentru transmiterea ulterioară a solicitărilor prin intermediul poștei electronice.
– Apa Târnavei Mari le reamintește clienților că se pot adresa societății cu diferite chestiuni ce țin de latura contractuală, sau pot solicita diferite informații legate de serviciile oferite, pe adresa de e-mail relatii.clienti@apatarnavei.ro , sau la telefon: 0269 / 845919, 0269 / 830828, 0269 / 831084.
– Vă puteți adresa societății și în scris, în măsura în care serviciile Poștei Române sau firmelor de curierat vor fi disponibile.
Semnalare defecte/ avarii
– Dispeceratul central este apelabil permanent, la numerele de tel.: 0269 / 448222 sau 0752 275 024.
Până în data de 30.04.2020, audiențele la sediul companiei sunt suspendate. Îi asigurăm pe clienții noștri și pe toți cei care apelează, prin orice formă de comunicare, la serviciile companiei noastre, că vom răspunde cu promptitudine și profesionalism tuturor solicitărilor.