Într-o perioadă de incertitudine și restricții, este nevoie de un mod responsabil de a face cumpărăturile. Dincolo de măsurile de siguranță și igiena pe care le aplică în ultimele săptămâni, grija Carrefour se îndreaptă spre nevoia clienților în ce privește aprovizionarea și planificarea bugetului de cumpărături. Carrefour România a luat decizia de a plafona prețul pentru până la 500 de produse esențiale, în perioada 25 martie – 19 aprilie. Plafonarea prețurilor acoperă categorii variate, extrem de solicitate în această perioadă, precum: produse de bază (faină, paste, ulei, zahăr etc), alimente congelate, conserve, apă și sucuri, lactate și brânzeturi, mezeluri și specialități, cafea și dulciuri, îngrijire personală și produse pentru bebeluși, potrivit unui comunicat de presă. Lista completă poate fi consultată pe site-ul Carrefour, în secțiunea https://carrefour.ro/preturi-blocate/. Reprezentanții companiei anunță că decizia este în întregime a Carrefour, luată independent, ceea ce înseamnă că furnizorii lucrează în continuare pe o piață liberă și că prețul produselor furnizate se formează în funcție de cerere și ofertă, de stocuri, materii prime, dificultăți logistice sau operaționale.
„Toate aceste elemente au devenit extrem de volatile, și credem că responsabilitate înseamnă să respectăm eforturile de livrare ale furnizorilor, oferindu-le un preț corect, dar în același timp să protejăm clienții de această volatilitate, într-o perioadă grea pentru toți”, a spus Julien Oet, Merchandise and Supply Chain Director, Carrefour România. Măsura plafonării prețurilor se aplică în perioada 25 martie – 19 aprilie, adaptată la particularitățile fiecărui format de magazin din portofoliul Carrefour.