flanco1

Mulţumită unui parteneriat între Flanco şi CGS România (Computer Generated Solutions), de acum clienţii magazinului Flanco vor beneficia de asistenţă telefonică non-stop, 24 de ore 7 zile pe săptămâna.

Astfel magazinul #flanco, vine în ajutorul clientiilor, care pot afla la acest call-center detalii privind serviciile oferite, produsele aflate în magazin, în cât timp ajunge o comandă, detalii despre cardul de fidelitate Mereu Flanco, obţinerea unui credit atunci când facem cumpărături online, etc. Cu acest nou serviciu ,#suportclientinonstop , Flanco încearcă să vă răspundă la apel în maxim 40 de secunde, ocazie cu care încearcă permanent să îmbunătăţească şi să reducă timpul de preluare al apelurilor. Cu acest prilej le-am încercat şi eu „viteza” de reacţie, şi spre uimirea mea au răspuns la apelul telefonic în 29 de secunde. A fost la celălalt capăt al firului, un bărbat foarte amabil şi cu răbdare care cu calm mi-a răspuns la întrebările ce le-am pus. Ce să zic, profesionalism curat, nu degeaba sloganul sună aşa: Flanco – Mereu peste aşteptări! Dacă nu te-am convis urmăreşte materialul video şi apelează cu încredere ca să afli pe loc informaţiile de care ai nevoie.