allview-logoCompania braşoveană Visual Fan, care comercializează telefoane mobile, tablete şi alte gadgeturi sub brandul Allview, ţinteşte creşterea vânzărilor internaţionale cu 50% faţă de anul trecut ca urmare a planului de dezvoltare la nivelul pieţelor externe din Europa. Allview este unul dintre cele mai cunoscute branduri românești în ceea ce privește piața de smartphone-uri și tablete. Cum mulți dintre voi fac căutări pe Google după termenul păreri Allview, m-am gândit că ar fi cazul să vă spun și părerea mea despre această companie și despre produsele pe care le comercializează. Experiența mea cu Allview a început în urmă cu aproximativ doi ani și a fost, de cele mai multe ori, una plăcută. Am testat de la ei smartphone-uri și câteva tablete și majoritatea timpului am fost mulțumit de raportul specificații/preț. În prezent brand-ul Allview este prezent pe 14 pieţe europene printre care Germania, Olanda, Spania, Slovacia şi Republica Moldova, care reprezină aproape 10-15% din cifra de afaceri. Cea mai mare piaţă este Germania, urmată de Olanda şi Spania. Allview a luat naştere în Braşov, în anul 2004. Compania a activat mereu pe piaţa de electronice, însă abia în 2010 a început să ajungă pe buzele românilor. În 2010, braşovenii au fost primii care au adus pe piaţa din România o tabletă sub brand propriu. Aceeaşi performanţă au înregistrat-o în 2011, cu primul smartphone lansat sub brand românesc. Un avantaj este că aproape toate produsele Allview sunt telefoane dual-SIM, un aspect important pentru cei care folosesc simultan serviciile a doi operatori de telefonie. Nu în ultimul rând, în ultima perioadă au început să apară telefoane Allview cu 4G, care îţi permit conexiuni de date la internet cu viteze de până la 150 Mbps. Fără îndoială, Allview este unul dintre cele mai populare branduri româneşti de telefoane, iar ascensiunea s-a datorat în special telefoanelor cu Android lansate pe bandă rulantă. Vă aștept pe toți să vă împărtășiți părerea despre această companie.